BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 28 February 2011

Yuyu Zulaikha: Kisah Orang Gila Di Terminal 1, Seremban

Yuyu Zulaikha: Kisah Orang Gila Di Terminal 1, Seremban


ni la realiti nyer... tp lu kire baik sbb masih nak beli roti ngn air sedangkan setengah orang tu hina jer diorang..bkn nak bantu lansung.

thank...for the entry

Thursday, 17 February 2011

peribahasa lawak

Kalau padi katakan padi, tidak aku ternanti-nanti, kalau sudi katakan sudi, kalau tak sudi.....boleh blah.......


ni cb kita semua ngk tul2 meaning dia,


kalu orng dah xsdi xkan la nak tnggu lagi .. kan nk buat apa tebal muka haha...


tp inilah dunia...

Wednesday, 16 February 2011

peribahasa lawak

peribahasa lawak hari ini:

Kalau ada sumur diladang, boleh hamba menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang, bolehlah kita kahwin lari.......(nak tak?)


ahhaha kornag pernah dengar yang betulkan peribahasa ini.. kalu la jdi cm ni abeh la laki2 yang dah kawen kena ketok ngn belakang kuali hahaha