BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, 17 July 2011

... menanti...

menanti ini seperti sepi di pagi hari..
tiada siapa yang dapat menduga ...
tiada perspektif yang hadir...
hanya yang tingal keseorangan...

menanti ini seperti hilang dikawasan yang tiada bertepi...
seperti digurun yang hanya mengundang sepi...
hanya yang ditemui diri sendiri bertemankan mimpi..

menanti ini seperti mengapai bintang di langit malam...
terlalu rindu pada igauan silam yang tidak mudah ku singkap...
hanya yang hadir cebisan rindu yang tiada pasti..
menanti.......

... izinkan aku tersenyum lagi...

tuhan izinkan aku tersenyum lagi...
meski pagiku tak berembun...
meski siangku x benderang...
meski malamku tak berbintang..
.
tuhan biarkan aku tersenyum lagi..
meski bahagiaku tak menyapa..
meski harapanku x terungkap..
meski impianku kekal impian...

ohhh tuhan.. aku benar-benar ingin tersenyum lagi..
meski satu kesempatan kau berikan..
meski satu detik kau berikan.. aku tak peduli.. aku hanya ingin kau tahu..

tuhan.. walaupun apa yang terjadi padaku..
aku masih bisa tersenyum untuk-Mu

kebenaran...

Setiap yang benar walau ditekan tetap menjalar..
tanpa dibaja kan tetap mekar...
tanpa udara kan tetap segar...
 
 

Wednesday, 13 April 2011

Pesta Buku KL 2011

kome dah tau ker pesta buku bakal kembali lagi pada tahun ni.. kalu dah tau bgs, kalu xtau mai sini nak g tau..


pesta buku akan berlangsung di PWTC pada 22/4 sehinggga 1/5 ni so jangn kata xleh nak datnag lak lama tu wei..

so setelah bekerja dengan JS ni, mcm2 aku tau dunia penulisan ni,kenal penulis2 semua...so kami juga kan berada di sana pada pesta buku KL nnti..

Monday, 28 February 2011

Yuyu Zulaikha: Kisah Orang Gila Di Terminal 1, Seremban

Yuyu Zulaikha: Kisah Orang Gila Di Terminal 1, Seremban


ni la realiti nyer... tp lu kire baik sbb masih nak beli roti ngn air sedangkan setengah orang tu hina jer diorang..bkn nak bantu lansung.

thank...for the entry

Thursday, 17 February 2011

peribahasa lawak

Kalau padi katakan padi, tidak aku ternanti-nanti, kalau sudi katakan sudi, kalau tak sudi.....boleh blah.......


ni cb kita semua ngk tul2 meaning dia,


kalu orng dah xsdi xkan la nak tnggu lagi .. kan nk buat apa tebal muka haha...


tp inilah dunia...

Wednesday, 16 February 2011

peribahasa lawak

peribahasa lawak hari ini:

Kalau ada sumur diladang, boleh hamba menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang, bolehlah kita kahwin lari.......(nak tak?)


ahhaha kornag pernah dengar yang betulkan peribahasa ini.. kalu la jdi cm ni abeh la laki2 yang dah kawen kena ketok ngn belakang kuali hahaha